آدمهای خوب

روزها اکثرا برای من خیلی خوب می گذره٬ پر از تجربیات خوب و احساس رضایت. اما بعضی روزها هم از بقیه روزها سخت ترند و اکثرا٬ عوامل بیرونی این روزها رو برای من سخت می کنن. . . چند هفته پیش می خواستم راجع به آدمهای خوب بنویسم که نشد. اینکه چقدر خوب بودن ساده است ولی در عین حال چقدر آدمهای خوب کمند یا کم شدن و اینکه مهمترین قدم در راه خوب بودن٬ بد نبودنه! به همین سادگی.

بعضی از آدمها از بعضی جهات خیلی رشد می کنن و واقعا کم نظیر می شن ولی ابعاد دیگه شخصیتشون رشد نمی کنه. مثل آدم فداکار٬ مهربون و سخت کوشی که در عین حال پشت سر دیگران هم حرف می زنه٬ دروغ هم می گه و . . . چقدر خوب بود آدمها اول از همه سعی می کردن بد نباشن. . . یکی از عوامل بیرونی که گفتم بعضی روزهای منو سخت می کنه٬ مواجهه با این دسته آدمهاست. همیشه برای خودم آرزو می کنم که حتی یه لحظه هم جزو این دسته نباشم.

.......ولی.....بقیه روزها خوبه٬ پراز فعالیت٬ بعضی شبها تا ۳ صبح بیدارم. اصولا گرایشم به شب زنده داری از سحر خیزی بیشتره و این هم یکی از خصلتهای بدمه٬ دوران دانشگاه هم ترجیح می دادم شبها درس بخونم تا صبح زود بیدار شم. این نکته نیز در دست اصلاح است...

نظرات 9 + ارسال نظر
ناشناس یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ب.ظ

when i die befor i wake pray the Lord my soul to take

هپلی چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ http://happali.blogsky.com

سلام همسایه

پست هات ساده و روان هستن

آفرین

بازهم بهت سر میزنم

یکی از همین آرش‌ها پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.yaharashha.blogfa.com

سلام

من هم مثل تو شب‌بیدارم.

آمار می‌گه ده درصد مردم ذاتاً "شب‌کار" ند.

خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم.

خوش باشی

محبوب پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ

سعی و تلاش هم خوبه:)

[ بدون نام ] شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ق.ظ

تجربه همه چیزهایی که تجربه کردم هزار بار به سختیهاش می ارزید دختر بهار عزیز
به نظر من نسان کامل حتی توی رویا هم وجود نداره. غیر ممکنه که در همه جهات شخصیتی بتونیم بدون عیب و نقص باشیم. اگه اینجوری بشه که میشیم یه پا بودا!!! اما من توی زندگیم سعی میکنم فرض رو همیشه بر خوب وبدن طرف بذارم مگر اینکه خلافش ثابت بشه اما بگم که چوب این کارم رو هم خیلی خوردم...
به هر حال این قصه سر دراز دارد
مرسی به خاطر تبریکت
میبینی چه تنبلم!! جواب میلیت رو به زودی میدم
شاد باشی

یکی از همین آرش‌ها شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ

حالا متوجه شدم. راست میگی . ببخشید لینکت رو هم تبدیل کردم به همون دختر بهار

حالا کِیِ بهار؟ به نظر میاد خردادی باشی، نه؟

سرزمین کانگروها شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ب.ظ http://kangaroosland.blogfa.com/

همه روزها مثل هم نیستند و شاید همین باعث میشه که آدمها بتونن دنیا رو تحمل کنند.
من هم همیشه آرزو دارم سحرخیز باشم و شبها زود بخوابم اما الان حدود ۳۰ سال که موفق نشدم !!

سرمست دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ب.ظ http://bliss.blogsky.com/

آدمها کامل نیستند. ما هممون اشکالاتی داریم. ولی به نظر من اگر خوب بودن از روی خود خواهی نباشه، همونی می شه که شما انتظار دارید. به نظر شخص من فقط همین یه خصلت، یعنی خود خواهی درست بشه، همه چیز درست می شه.

دختر بهار یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:48 ب.ظ http://a3eman.blogfa.com

سلام خوبی منم دختر بهارم
میای باهم دوست بشیم
به منم سر بزن گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد