پیوند

شریک شده ام. همه زندگی ام را با کسی شریک شده ام. همه هستی ام را٬ همه بودنم را. 

حس خوبیست.  

میخواهم تمام قرار دادهای زندگیم را از نو بنویسم. قراردادهایی که با زندگی داشتم. قراردادهایم با خدا با خودم با همه. میخواهم همه چیز تازه باشد. نو ِ نو٬ میخواهم یک نقطه بگذارم بروم سر خط بعد. 

 

سلام٬ به نام او آغاز می کنم. نه بهتر است بگویم آغاز میکنیم. یک ما ی کوچک شکل گرفته و رشد می کند هرچند فردیت همیشه باقی خواهد ماند. 

 

چه فرصت خوبیست برای تازه شدن...

نظرات 5 + ارسال نظر
رهگذر چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ http://setareye-abii.blogsky.com/

تبریک میگم برای تازه شدن و تحول...
شاد باشی دوست گلم

مرسی عزیزم

دامون شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

بلاخره!
دوباره تبریک میگم هرچند که من فضول قبلش ته و توی کار رو در آورده بودم!!
داشتم به این 4 سال فکر میکردم و اینهمه راه که با هم اومدیم...
صادق باشم دختر بهار نازنینم؟
دلم عجیب گرفت!! نمیدونم چرا واقعا! هروقت تغییری اینقدر اساسی در زندگی دوستانی که برام مهم هستند بوجود میاد، چه بد و چه عالی مثل همین الان من دلم میگیره. نفسم انگار بند میاد. نمیدونم شاید این لحظات گذشت زمان رو بیشتر احساس میکنم و اینکه چیزی خواهی نخواهی به پایان رسیده ...
مثل همین نقطه سر خط. هرچند که علاوه بر چیزی که اون بالا نوشتم طنین این جمله برای من خاطراتی رو تداعی میکنه که یادآوریش برای هیچ کسی خوشایند نخواهد بود...
بگذریم... زیاد قضیه رو جدی نگیر. خوب میشم!خیلی خوشحالم برات. خیلی زیاد

چهار سال؟! باورش برام سخته اما خوشایند هم هست.
دامون عزیزم حست رو میفهمم. خودم هم این احساس رو تجربه کردم.
عزیزم تو هم گام بزرگی برداشتی در جهت یه نوع دیگه تازه شدن که همراه با تغییرات زیادی در زندگیت حتما هست. امیدوارم این نو شدن هم برای من و هم تو همراه با رشد آگاهی باشه و لذت از شیرینی این آگاهی تازه.
یک عالمه برات آرزوی خوب میکنم. شاد باشی دوست خوبم

پسرآزاد چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ق.ظ http://goldenwisdom.blogsky.com

سلام از صمیم قلب بهت تبریک می گم ....


برکت باشد

ممنونم (:

علی یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.ansd.blogsky.com

دوست خوبم چه کنیم که همه یه جوری اسیر روزمره گی هستیم

دختر زمستون سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ

iهرچند کمی دیره اما تبریک

ممنونم دوست جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد