طرز فکر

من نمی‌گویم که ١٠٠٠ شکست خورده‌ام. من می‌گویم فهمیده‌ام ١٠٠٠ راه وجود دارد که می‌تواند باعث شکست شود.  

  

توماس ادیسون

نظرات 5 + ارسال نظر
محبوب پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

توماس ادیسون کارش خیلی درست بود

پسرآزاد شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ق.ظ http://goldenwisdom.blogfa.com

احسنت .. برکت باشد

رهگذر یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://setareye-abii.blogsky.com/

جالب بود.
گاهی خیلی طول میکشه درسمونو یاد بگیریم. ولی مهم اینه که درستو بگیری حتی اگه برای 1000 بار تکرار بشه.
برکت

دامون دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

اینجا چقدر تغییر کرده!!
دختر بهار دقت کردی که اسم وبلاگ هربار داره طولانی تر میشه!!
پست قبلیت رو خوندم و لینک رو دیدم. خداییش من که غیرممکن بود بفهمم این آهنگ مربوط به این وبلاگ باشه!!
راستی بعد مدتها به روز کردم. منتظر یه خبر هستم که اگه به دستم برسه در بلاگ میگذارم. اگر درست بشه مسیر زندگیم به کلی عوض خواهد شد...
خبرت میکنم دوست نازنین دیروز و امروز و فردای من

اسم وبلاگ من آخه قصه داره٬ اون سریاله رو یادته عاشق متن اولش بودم. حفظش شده بودم و هستم:
زندگی منشوریست در حرکت دوار. منشوری که پرتو پرشکوه خلقت. بارنگهای بدیع ودلفریبش انرا دوست داشتنی ،خیال انگیز وپرشور ساخته. این مجموعه دریچه ایست بسوی «داستان زندگی».

وقتی این وبلاگ رو ساختم اسمش بود داستان زندگی. داستان زندگی من٬ دختربهار... بعد فکر کردم نه اینکه داستان نیست واقعیت زندگی منه.. شد داستان واقعی..دیدم بعضی دوستام منو به اسم دختر بهار لینک کردن....
خب شد بالاخره فعلا شده «داستان واقعی زندگی» by دختر بهار

من عاشق تغییرم...تغییر اسم دیگه ای واسه پیشرفته... خبرم کن تا بیام

راستی اینجا خیلی تغییر نکرده که فقط اسمش طولانی شده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

واااای! دوست دارم این حرفشو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد