تغییر

بابا امضای پیچیده ای داشت٬ وقتی که شغل پزشکی را انتخاب کرد چون مجبور بود در روز به دفعات زیاد از امضایش استفاده کند٬ امضایش را به آسانترین حالت ممکن تغییر داد. 

من امضای بسیار ساده ای داشتم وقتی که بزرگ شدم چند بار شکل امضایم را تغییر دادم و هر بار آنرا پیچیده تر کردم. . .  

اما امروز- فکر می کنم برای آخرین بار- باز امضایم را تغییر دادم البته کمی ظاهرش را ساده تر کردم. 

--------------------------------------------- 

-------------------------------------

---------------------------- 

می گویند زندگی به بخشهای هفتایی تقسیم شده و پس از پایان هر بخش ما با تغییری در خودمان و زندگیمان مواجه می شویم. من این نظریه هفت تایی را قبول دارم و همین چند روز پیش یکی از  بخشهای زندگی من تمام شد. یک بخش هفت ماهه٬ چیزهای زیاد و جدیدی یاد گرفتم در این دوره٬ درباره انسان٬ درباره زندگی٬ ... و من واقعا با آدم هفت ماه پیش کمی تفاوت دارم و این زیبا ترین اتفاقیست که برای هر کسی ممکن است بیفتد. البته هر تغییری بهایی دارد٬ هر درسی و هر آموختنی . . .  

--------------------------------------------- 

-------------------------------------

----------------------------

جمله امروز: دلیل همیشگی مشکلی که با آن روبرو هستیم٬ اینست که از برداشتن قدم بعدی می ترسیم.

نظرات 8 + ارسال نظر
محبوب یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ

به به خانم خانم ها .راه گم کرده اید؟ از این ورا؟
:))
ول کام بک!
خوشحال شدیم از دیدن پست جدید شما و جمله روز بسیار حکیمانه

منم خوشالم از دیدن شما >:D

دامون دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ق.ظ

خوشحالم که دوباره برگشتی عزیزم
و خوشحالم که این دوره از زندگیت خوب و سازنده بوده
من که مثل همیشه در بحرانم!!
دیگه بهش عات کردم
شده یه قسمت از زندگیم
نباشه حس میکنم یه چیزی رو گم کردم!!
اینبار دارم مزه ترک وابستگی رو میچشم. اعتارف میکنم که اصلا خوشمزه نیست!! اما...اینم یه جور زندگیه دیگه....
منتظر بقیه تجربه های زیبات هستم

مرسی دامون عزیزم
وابستگی یکی از اون چیزهاست که خیلی دیر آدمو ترک می کنه بهای این تجربه هم کم نیست٬ یعنی یاد گرفتن عشق بدون وابستگی...آدمهای خیلی خیلی کمی هستند که می تونن ادعا کنن برای همیشه وابستگی رو کنار گذاشتن و به عشق خالص رسیدن اما حتی کم کردن وابستگیها هم قدم بزرگیه.
.
و
همیشه بحرانهای زندگی درسها و تجربه های مهمی هستند
:-*

یکی از همین آرش‌ها چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.yaharashha.blogfa.com

سلام سلام دختر بهار!!

شما همیشه تعطیلاتت که تموم میشه اینطور درگیر میشی؟!
شیش ماه آزگار ما هی اومدیم و خوردیم به این "خب ما تعطیلات‌مون تموم شد."

ولی بالاخره حالا خوشحالم که برگشتی. معلومه که حسابی عوض شدی‌ها... کسی که امضاءش رو عوض می‌کنیم، یعنی دیگه عوض شده.
امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشی (دینگ دینگ)

:)

دامون پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.damun.blogsky.com

این ستاره آبی توی این روزها تنها چیزیه که دارم
فکر میکنم همون ستاره آبیه توئه!
این ستاره آبی این روزها داره به هر زبانی میگه که "همیشه با تو هستم"!!

دامون پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.damun.blogsky.com

I an always with you
این قشنگترین جمله ستاره آبیه!!
دختر بهار دیدی از کجا به کجا رسیدم؟
از ماده به روح!
از اعتقاد به کفر و از کفر به ایمان!
از فنا به ابدیت
...
و استحاله هنوز ادامه داره....
حالا میفهمم عوان ستاره آبی برای اون پست چطور و چرا از اعماق درونم جاری شد.
هیچ چیز هیچ وقت تصادفی نیست

: x

[ بدون نام ] شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.elham2010.blogfa.com

سلام به من هم سری بزنید

آنیتیا-شاهین پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.setareye-abii.blogsky.com

دوست عزیز
دختر بهار
ما سعی کردیم بر ترسمون غلبه کنیم و
قدم بعدی رو برداشتیم!

امیدوارم شما هم در این راستا بهمون کمک کنید تا بتونیم ادامه بدیم.
با اجازه وبلاگتون رو لینک کردم. خداوند یک داستان واقعیه که در زندگی روزمره انسانها جریان داره نه در کتابها. مثل وبلاگ شما
خوشحال میشم اگر اسم این نورسیده را هم به لیست دوستانتون اضافه کنید و در کنار ما باشید

رهگذر جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ http://setareye-abii.blogsky.com/

دوست عزیز وقت کردی به ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد